Tema: Re: apie privaziavima prie telkinio
Autorius: UbijcaSeldon
Data: 2011-09-01 16:56:45
Tu skaitai tik tai, ką nori perskaityt, ar visgi tai, kas parašyta?
Jau rašiau, kad eilę metų viskas buvo ok, iš matymo buvom pažįstami, bet
vieną dieną užėjo žmonėms zajobas, nors aš tądien viską dariau kaip visada -
užėjau ir mandagiai paprašiau rakto. Gal tiesiog tokie kaip tu "patarėjai"
jiems į ausį pakuždėjo, maždaug "siūskit jūs nach šituos ubagus, kad
namajačintų prieš akis, ir nieko jie nepadarys, nes jokių teisių neturi".
Kaip tarė, taip ir padarė ir nereikia čia savo fantaziją demonstruot ir
bandyti savo scenarijų piršti. Jeigu nori savo situaciją vystyti, prašom,
pradedi naują temą ir dėstai taip faktus, kaip patinka, o chebra juos
aptarinėja.