Tema: Re: apie privaziavima prie telkinio
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2011-09-05 16:21:41
O kodel tu manai, kad tai, jog tu negali be mano zinios vaikscioti mano
sklypu yra istatymo spraga?

"Gintas"  wrote in message news:j42b15$ur7$1@trimpas.omnitel.net...

Sutinku, toks motyvas, TEISINIU poziuriu nieko nereiskia. Teisiniu poziuriu,
as manau, bezdet ir kine galima. Teisiniu poziuriu-Palangos meras tik
rankomis skesciojo, paklaustas kaup atrakcionai veikia be leidimo. Teisiniu
poziuriu-Grazulis gali viesai prisipazinti virsijes greiti ir but
nenubaustas.  Griztu prie klausimo: smagu, kai istatymu spragu zinojimas
leidzia aukstesniu uz kitus pabut? Visko juk nesurasysi i ta Talmuda. As
manau, kad zmones is to didelio rasto iseina is krasto. Kelio, gatves
apibrezimas. Darbo laiko apibrezimas. Diskusiju cia pilna, kaip ir ka
traktuot.  Paperdziau ar atsidusau per siknaskyle? Iki to daeina :)