Tema: Re: apie privaziavima prie telkinio
Autorius: UbijcaSeldon
Data: 2011-09-01 15:52:51
Prasidėjo demagogija.
Įsivaizduok/neįsivaizduok, patinka/nepatinka. Man pvz. 99 iš 100 snukių
einančių gatve nepatinka ir kas? Imt ugniasvaidį ir iškept tuos 99?
Kalba eina apie įstatymus ir jų rėmuose žemvaldžiai turi teisę apsitverti
kiek įmanoma, o tie, kas neprasisuko mikliai, žemėtvarkai į leteną nedavė ir
neperkėlė savo žemes iš raistų ir brūzgynų į ežerų pakrantes, jų interesai
priešingi, bet irgi įstaymų rėmuose. Apie tai ir bandau aiškintis, o ne apie
emocijas tų, kas tveriasi.
Kas link vinių ant kelio - dar viena ėjimo kryptis į lankas ir pievas. Kalba
neina apie vandalizmo ir kenkimo metodus, antra vertus, šnd. pabėrei vinių,
o rytoj lakstysi su kibiru savo trobos likučius gesindamas. Tad šią temą
galima ilgai vystyti, bet man ji nerūpi. Vaikštau dabar tuos 100m
pirmyn-atgal ir rankos/kojos nenulūžta, nekyla jokio noro nei laužyt jiems
tas tvoras, nei pleškinti trobėsius. Įtariu, kad jiems vinis žerti ant kelio
taip pat rankos napanižo, nes konflikto jokio neįvyko - jie išsakė savo
nuomonę, man nieko neliko, kaip suktis savarankiškai.