Tema: Re: apie privaziavima prie telkinio
Autorius: @runAsUser <arunasx_TIK NEREIKIA_@_takas_TAIP_PAT.lt>
Data: 2011-09-06 14:05:30
Va cia ponas jau neteisus esate.
Siaip ir man nepatinka pasikele naujieji zemvaldziai, kuriu absoliuti dauguma isdygo kaip sungrybiai visai is kitu vietu zemes sukeitimo arba pirkimo uz niekingai mazai is aplinkoj nelabai besiorientuojanciu senuku. Nu ka padarysi, klounu, vadeliojamu lobistu, i valdzia pririnkom, jie ir prastumineja istatymu "pataisas".

O del revoliuciju - niekad ubagai nebus tiek samoningi ir netures tiek pradinio kapitalo suruosti nedideli sukilima, jei jiems nevadovaus suinteresuotos grupuotes, kurios nuvadelioja "bydlo" jiems reikiama linkme...