Tema: Re: Pries renovacija
Autorius: Xeen
Data: 2010-10-06 22:01:24
daba pridekime skolos kapeikas ir imkime kad skaiciuotini dalykai ant
popieriaus skiriasi nuo realybes ir pabandome skaiciuoti is naujo.

moketum mastyti butu dar lengviau apsispresti del tos renovacijos. :)
cia gal kitokie skaiciai vaiksto, bet konkreciai mano namui tai jokios
naudos finansines nebuvo labai netrumpa laiko tarpa. bet cia nuo namo
matomai priklauso :)