Tema: Re: Pries renovacija
Autorius: vaikis
Data: 2010-10-06 08:26:21
  Na, matematika manau nesudetinga turetu buti.
Namas triju aukstu. As 3 aukste. Kaimynai, esantis po manim atsijunge
nuo centrinio sildymo. 1 sildosi dujom, 2 aukste elektra. Tiesa, 2
aukste gan vesiai gyvena, as pats nebuves, bet sake lyg apie 18-19 C
buna. 1 auksto gyventojai megstantys siluma, tikrai siltai gyvena.
O dabar skaiciai:
1 aukste (karstas vanduo ir virykle - dujos) - ~200 Lt
2 aukste (karstas vanduo, viryklė elektra) ~300Lt
3aukstas (karstas vanduo, virykle elektra) ~  Silumoms tinklams 550Lt

Galbut, atsijungus nuo silumos tinklu (ka dabar ir darom), ir visiems
pasidarius indvidualu sildyma, bus mazesnis noras renovuotis...