Tema: Re: Pries renovacija
Autorius: Laimis
Data: 2010-10-04 15:13:08
[wilkas] rašė:
> Kur taviskiai skaiciai? Jei skaitei visa tema, tai jau rasiau
> skaicius is realios situacijos:
>
> 3) Seimos metines islaidos sildymui buvo ~900, renovavimas padejo
> sutaupyti apie ~42% siu islaidu. Paskaiciavus pagal paimta paskola,
> atsipirks per 81 metus.

O kokios renovavimo sąlygos? Pagal Kuodžio scenarijų...?

> Jei jau taip niekini tautiecius, tai pagalvok, kad turedama 20 metu
> paskola, jauna seima tures maziau galimybiu isleisti vaikus i
> mokslus, priziureti savo sveikata (tai atsilieps visiem per sodros
> mokescius) ir t.t.

Nesikeikiant (ir nieko aš neniekinu). Pagal Kuodžio scenarijų, jauna
šeima neturėtų paskolos kaip tokios, kad reikėtų mokėti
pinigus/palūkanas. *Neturėtų*. „Paskolą“ turėtų namas (pats renovacijos
projektas) ir ją atidavinėtų naudodamas šilumą pagal senuosius
energetinius normatyvus (t.y. nepakitusia kaina). Bent jau aš taip
suprantu. Pagalvok kokia alternatyva yra šeimai dabar -- sėdėti kiauroje
ir pingančioje skylėje, brangiai mokėti už šilumą, o dar ekonomika
stagnuoja...