Tema: Re: Moteru pavarde po santuokos
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2010-06-09 10:36:10
Civiliokai....

Reiškia taip. Bobute mano, turejo pavarde su galune "-ich".  Susirado
emigranta iš Italijos (veiksmas Varniuose) ir gavo afigenna italiska pavarde
tik su moteriska galune. Sunui (mano tevui) dave ta gargara, dukroms biski
nulietuvino ir padare "-aites", bet kiekviena truputi skirtingai - valsciaus
rastininkui per sunku buvo vienodai, o mociute skaityt nemokejo. Pokary
laikai neramus, tai baltieji, tai raudonieji, todel bobute issiunte tevuka
mokytis su padirbtais dokumentais, kurie nieko bendro neturi su gimine. Ten
tevukas pagal ta filkina gramotas gavo visus kitus normalius dokumentus, tad
atsikeitineti buvo sunku jau (uz tai grauziu ji pastoviai). Zmona asku gavo
nauja pavarde su "-iene", o mano sesuo, jos dukra "-ūtė". Tai kai reikejo
zemes atsiimineti, puse baznycios ir vietinio zagso teko nugriaut, kad
giminystes irodyt.