Tema: Re: Moteru pavarde po santuokos
Autorius: netas
Data: 2010-06-07 19:23:21
Labai įdomu būtų pamatyt kaip dėtum LR pasą ant stalo ir kur tada
figarintum. Nes kiek žinau pagal tarptautines konvencijas negalima atsisakyt
vienintelės pilietybės kad ir kaip ji tau nepatinka. O jei moteriškė šiaip
savo LR  pasą su -ienė "padės", tai kaip ji pas tą savo vyrą į tolimą ar
netolimą užsienį nuvažiuos? Neužtenka gi ištekėt kad leistų iškart pasikeist
pilietybę