Tema: Re: Moteru pavarde po santuokos
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-08 12:55:17
Viljams-ienėms kelias atviras - jos neprivalo "-ieninti" savo pavardės, tekėdamos už užsieniečio.
Santuokos liudijimas - VIENINTELIS santuokos įrodymas. Ar aš klystu? Ar kažkur išsvajotame užsienyje brolis ir sesuo J.Williams bei F. Williams iškart bus suprantami kaip sutuoktiniai??????
Manau ~95% lietuvių moterų yra "-ienių" šalininkės, taigi neburkim iš dangaus apie vyrų ego. (Logiška - jei nebūtų šalininkė, tai bandytų išsikraipyti savo pavardę į -Ė, o ne -ienė).

Kokie dar klausimai?