Tema: Re: Moteru pavarde po santuokos
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-08 10:07:13
o su pavarde '-ienė' jau nepriima niekur užsienyje?
Ar vėl papasakosit savo baisias pasakas, kaip ten jie dundukai nepripažįsta sutuoktinių, jei jų pavardės bent viena raide skiriasi? Santuokos liudijimas jau nebedokumentas?
Ar nori pasakyti, kad užtenka ateiti į valstybinę įstaigą dviems BROLIAMS vienodimis pavardėmis - ir juos iškart pripažins sutuoktiniais???
Kažkokie vėjai čia pas jus su tom baimėm. Kas jas pagimdo?