Tema: Re: Moteru pavarde po santuokos
Autorius: orionx
Data: 2010-06-07 18:00:46
Tai kad aš kaip tik ir nenoriu lipdyti belekokių galūnių. Aš tik noriu
išlaikyti originalią pavardę be jokių galūnių, priešdėlių ar pan.

Keisčiausia, kad -Ė atsiradusi prieš kelis metus nedarko tradicijų
imti tik anytos pavardę, o -A darko. Nes kažkoks vaizduoklių
ir sąrankų autorius taip užsispyrė.

Deja neesu teisininkas ir nenoriu gadinti šventės teismais, bet pagal šį
punktą:

11. Pavardę keisti leidžiama, jeigu pareiškėjas:
11.2. nori turėti bendrą su savo sutuoktiniu pavardę;

Kaip ir yra pagrindas išsireikalauti pavardės nedarkymo.