Tema: Re: Moteru pavarde po santuokos
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-07 15:23:05
-A ir -Ė - tai ne "gražu/negražu", o buvo pasirinktas kompromisas tarp "tradicija" ir "darkymas(is)".
Galbūt tas kompromisas ir galėtų papildomai apimti tokias pavardes, kurios reiškia kokį nors bendrinį lietuvišką žodį (Vyšnia, Aušra, Vaiva, netgi Obelis).
Bet moteriškos pavardės "Simutis, Adamkus" man jau buku peiliu per nervus pjauna. Fė, trumpai tariant, neskamba...

O labiausiai siutina tam tikrų tautos elementų išverstaskūris padlyzinimas visokiems "nato/jav/eu". Jei rusizmų neleidžia vartoti, tai prašom ir kitus -izmus drausti (anglizmus).
J.