Tema: Re: Moteru pavarde po santuokos
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-08 10:04:17
Taip, tikrai gerai, kad nenusprendė. O kodėl turėjo? Mano tautybė - lietuvis, tėvo ukrainietišką pavardę sulietuvinau, LR pilietybę priėmiau dar netgi tokiu tamsiai žaliu kartoniniu dokumentėliu (nežinau, ar pats tokį turi?). Ir aš gerbiu savo tėvynės Lietuvos tradicijas.

O tu? Užsirašei į frontą? :)))