Tema: Re: Moteru pavarde po santuokos
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2010-06-07 16:25:53
"Netrukdymas" - netinkamas veiksmas santykiui, apibrėžiamam kaip "pilietybė, tautybė, tradicijos", ir kiti skambūs žodžiai.
Niekas jam netrukdo padėti LR pasą ant stalo ir figarinti iš šios šalies, kur tik akys mato.
Niekas man netrukdo pafleiminti eilinį sykį apie išsišokėlių neegzistuojančias "teises" ir tuščiai susikurtus savo galvelėje lūkesčius.

Teisę apibrėžiu kaip kitų sociumo narių įsipareigojimą pripažinti tavo užgaidas, ir prie jų taikytis. Šiai dienai (tikiuosi) dauguma sociumo narių linkę nepripažinti tavo kvailo noro lipdyti belekokias galūnes prie pavardės ir tokiu būdu darkyti visos tautos veidą. Apie "-ienių" svetimybę mūsų tautai nepradedam, ok? Nes tokio tipo pokalbiai "nuo kada galioja" niekada nesibaigia, nes risimės iki gilios senovės be jokių rašytinių šaltinių, ir tada abu sėdėsim prie skilusio karučio ir situacijoje be jokių taisyklių.

Savo laisves kaip ŽMOGUS gali bandyti įgyvendinti kitose šalyse, kur tau mielesnė aplinka. (šalių pavadinimus galima rasti gaublyje).

J.

"Doc" <giedriusc_aciunereikia_@gmail.com> wrote in message news:huipnl$fn6$1@trimpas.omnitel.net...
Tavo žmonai gi niekas netrukdo užsiklijuoti gale pavardės "-ienę", kodėl manai, kad reikia trukdyti kitiems žmonėms užsiklijuoti jiems labiau patinkančias raides?

--
Doc