Tema: Re: Moteru pavarde po santuokos
Autorius: orionx
Data: 2010-06-07 13:13:10
Žodžiu ryškėja, kad per visokias lietuvių kalbos komisijas Lietuvėms tik
-IENĖ ir -Ė. Nors tu ką. Net įregistravus santuoką užsienyje reiks
registruoti ir tvarkyti pavardes čia, su visom iš to sekančiom pasekmėm
:( Vienintelė išeitis emigruoti ir tapus kitos valstybės piliečiu/te
turėti vieną pavardę.

Bet tada man dar kyla klausimas kaip su Lietuvos lenkais(-ėmis tiksliau)
? Gi pilna Lenkovskaja, Lenkovska tipo pavardžių ir nieko. Niekas
nprievartauja tapti Lenkovskė ar Lenkovskienė.