Tema: Re: Radaras
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-28 22:32:25
Kažkaip prisiminiau tą atvejį, kai bičas nenorėjo tvirtinti numerio prie priekinio bamperio (nes dolče su gabana kurdami
mašinos dizainą tokio varianto nenumatė) ir svarstė galimybę naudoti vaizdo projektavimo sistemas, kurios kažkokiais
lazeriais automobilio priekyje pieštų jo numerį. Tada norinčių pamatyti tokį teismo procesą (apskundus policijos
išrašytą baudą) buvo absoliuti dauguma.