Tema: Re: Radaras
Autorius: Liofka
Data: 2009-12-27 16:56:34
Jei prispirs reikalas pateiksiu visas reikiamas metrologies pažymas :)
Kai paskutinį kartą tokių pasiaiškinimų reikėjo, tai buvo kelyje. Kam
inspektoriui aiškintis su kažkuo kas galbūt įrodys savo teisybę, kai galima
šitą paleisti greitai už mažiau ir nelaukiant griebti sekantį "klientą"?
Ginčytis su stacionariu radaru reikia daugiau naglumo ir žinių.

Liofka.