Tema: Re: Radaras
Autorius: Liofka
Data: 2009-12-27 17:15:58
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message
news:hh7stc$bpm$1@trimpas.omnitel.net...

> Turi savo automobilio spidometro metrologine pazyma? Net ir primetus toki
> stebukla - shtanga. Nes neturi irodymu, kad tuo momentu jis butent tiek ir
> rode.
Man ir nereikia įrodinėti ką tuo metu rodė. Visas paklaidas reikia atimti iš
radaro parodymų.

Pagal tavo logika geras biznio planas gaunas. Perku kitaiska alkoholio
> matuokli uz 30 Lt ir nunesu metrologijos tarnybai patikrint. Gaunu
> pazyma - matuoja su 70% paklaida. Sustabdo, pučiu i policijos dudele,
> gaunu viena promile. Pasiaiskinime rashau - "Namie pasimatavau su
> sertifikuotu aparatu, rode irgi promile. Prasau bausti pagal ano prietaiso
> parodymus, paklaidas ivertinant mano naudai". Teismo reakcija atspeti
> nesunku.

Apie spidometro tikslumą aš pagalvosiu kai prireiks. Iki tol šventai juo
tikėsiu.

Kai jau vieną kartą praeisiu "paklaidų klausimą" tada turėsiu visas
metrologines pažymas ir privalėsiu ateityje visas paklaidas įvertinti iš
anksto.
Kadangi metrologinės pažymos neprivalomos tai kol jų nemačiau tol apie
paklaidas neprivalau rūpintis.

Tamstos atveju esate iš anksto informuotas apie prietaiso paklaidas ir
privalote tai įvertinti. Kai bus dviejų sertifikuotų prietaisų vienu metu
atliktų matavimų parodymai teks remtis tikslesniuoju. Kaip kad atlikus
kraujo analizę į rankinį alkotesterį niekas jau nežiūri.

> 9 atvejais ish 10 niekas ir nesiaiskins. Ikals bauda ir laisvas.
Yra visa eilė teisinių procesų kurių metu galima pasiekti sau palankių
rezultatų.