Tema: Re: Radaras
Autorius: Liofka
Data: 2009-12-27 16:37:46
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message
news:hh7mvr$5qe$1@trimpas.omnitel.net...
>O prie ko cia masinos spidometras? Pazeidimas taigi ne pagal jo parodymus
>fiskuojamas. Ar tu lenki link to, kad teisme aiskinsi, jog tavo spidometras
>nerode greicio virsijimo, todel pazeidimo nebuvo? Nesigaus deja.  Baudziama
>ne uz tai, kad vaziavai ne pagal spidometro parodymus, o uz virsyta greiti.
>Tai, kad tu vairuodamas nesugebejai ivertinti jo paklaidu - tavo problemos.

Nesutinku su " Tai, kad tu vairuodamas nesugebejai ivertinti jo paklaidu -
tavo problemos".
Važiavimo greitį kontroliuoju remdamasis ne savo pojūčiais o (privalomo
tikslumo) matavimo prietaiso parodymais. Šių parodymų tikslumas nėra mano
valioje todėl visas pagrįstas paklaidas privalu vertinti mano naudai. Lygiai
taip kaip to paties automobilio greitį matuojančio nuotolinio matavimo
prietaiso parodymams reikia taikyti paklaidą į mažesnę pusę. Kadangi
pastarasis prietaisas parodymus pateikia skaičiais tai "stebėtojo" paklaidos
nėra, nebent buvo padaryta klaida perrašant.