Tema: Re: Radaras
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-24 00:14:05
Prašyk ekspertizės. Spėju, kad gausi netiesioginį pasiūlymą nukeliaut į vieną Peru kaimą
(http://www.mandalay.ru/nahui-peru.html). Beje, paklaida jau būna įskaičiuota vairuotojo naudai.

Su tuo greičiu taip būna. Važiuoju aš keliu, ramiai, su vaiku kėdutėj, man visi mirksi, kad priekyje policija. Akurat,
ženklas 70. Pristabdau, važiuoju, pasižiūriu į spidometrą - 60. Galvoju, - per lėtai važiuosiu, irgi sustabdys, gal
girtas ar šiaip durnas. Matau jau ir policininką su fenu. Žiūriu jam į akis ir vos vos gazą spusteliu. Pas mane dyzelis,
iš vietos net ir labai prašomas nerauna. Policininkas mane nustebusiu snukiu sustabdo, rodo radarą, kur parašyta 84, ir
klausia, WTF, kas čia, žurnalistinis tyrimas paskutiniu momentu greičio užmesti? Tai va, nors mano visi pojūčiai sakė,
kad važiuoju ne daugiau 70, kai pamačiau jį einant link manęs, staigiai žvilgtelėjau į spidometrą ir pamačiau rodyklę
virš 80.

Beje, tas pats dėdė policininkas sakė, kad stabdo tik tuos, kurie viršija daugiau kaip 10 km/h.