Tema: Re: Radaras
Autorius: Liofka
Data: 2009-12-27 17:36:46
"Linas Petkevičius" <linas@NONONOinfonova.lt> wrote in message
news:hh7uan$d9m$1@trimpas.omnitel.net...

> O jei parasyta buvo nevalstybine kalba, tai turbut pazeidimo irgi neliks?
> Teskite, teskite....
Visa legaliai ivežama produkcija privalo būti ženklinama valstybine kalba.
Už teisingą ženklinimą atsako inportuotojas ir daug daug prižiūrinčių
tarnybų. Valstybinė kalba privaloma, ženklinimais privalau tikėti -
neaiškinsiu kad ant alaus buvo parašyta 9laipsniai, o man atrodė kad
bealkoholinis.
Bet jeigu gersiu parduotuvėje pirktas vynuogių sultis kurių galiojimas
nepasibaigęs ir apgirsiu, o ekspertai iš tirs kad lentynoje esančiuose
pakeliuose yra neleistinas kiekis alkoholio apie kurį niekur neminima, tai
ar aš kaltas kad nejuntamai (negalėjau to pajusti) apgirtau?