Tema: Re: Radaras
Autorius: Romas Z.
Data: 2009-12-27 17:50:55
Įdomiausia, kad kai važiuoju 100 km/h pagal spidometrą, GPS'as rodo 95-97 km/h.

Beje, borto kompiuteris, nuresetinus vidutinį greitį ir pavažiavus šiek tiek 100 km/h greičiu pagal spidometrą, taip pat
rodo apie 95 km/h vidutinį greitį.

Kažkur kažkada lyg ir buvau skaitęs, kad realiai spidometras rodo vos vos daugiau, nes žmonės yra linkę vos vos viršyti
viską, ką galima viršyti (greitį, šnapsą, moteris).