Tema: Re: Radaras
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-12-27 17:02:04

> Jei prispirs reikalas pateiksiu visas reikiamas metrologies pažymas :)

Turi savo automobilio spidometro metrologine pazyma? Net ir primetus toki
stebukla - shtanga. Nes neturi irodymu, kad tuo momentu jis butent tiek ir
rode. Pagal tavo logika geras biznio planas gaunas. Perku kitaiska alkoholio
matuokli uz 30 Lt ir nunesu metrologijos tarnybai patikrint. Gaunu pazyma -
matuoja su 70% paklaida. Sustabdo, pučiu i policijos dudele, gaunu viena
promile. Pasiaiskinime rashau - "Namie pasimatavau su sertifikuotu aparatu,
rode irgi promile. Prasau bausti pagal ano prietaiso parodymus, paklaidas
ivertinant mano naudai". Teismo reakcija atspeti nesunku.

> Kai paskutinį kartą tokių pasiaiškinimų reikėjo, tai buvo kelyje. Kam
> inspektoriui aiškintis su kažkuo kas galbūt įrodys savo teisybę, kai
> galima šitą paleisti greitai už mažiau ir nelaukiant griebti sekantį
> "klientą"?

9 atvejais ish 10 niekas ir nesiaiskins. Ikals bauda ir laisvas.