Tema: Re: Del kaimyno masinos statymo ant zoles
Autorius: Ričardas Čepas
Data: 2009-09-17 14:30:02
Taip moku.  Moku Sodrai, kad turėtų iš ko pensijas ir nedarbingumo
pašalpas mokėti, moku PSD, moku VMI, kad paskirstytų visokioms
mokykloms, darželiams, policijoms, seimūnams ir šiaip prie biudžeto
prilendantiems vagims.  Nuo to, kas lieka, dar moku PVM už kiekvieną
batoną.  Viską sumokėjus, truputis lieka man.  Dabar tą truputį aš dar
turėsiu didesnio mokesčio pavidalu atiduoti visokies @Q!$R@!#$!@
veltėdžiams, kad jie chaliavai gautų garažus ir nemokamas aiškteles, kai
aš pats turiu tai užsidirbti??? F!!@$##$!#@$!#@$@!@ ===>