Tema: Re: Del kaimyno masinos statymo ant zoles
Autorius: Ginthus
Data: 2009-09-15 09:23:36
As irgi pasakysiu sokiruojanti dalyka. Jei nebutu dirbtinai kliudoma, senai visi turetu nuosava garaza ar individualu nama pagal poreiki uz realia prieinama kaina ir nebutu priversti pakloti simtatukstantines sumas uz keturkampa gipsini inkiliuka + desimtukstantines sumas uz atvira partkavimo vieta rusyje. Matomai tokie kaip tamsta tik ir tesupranta pinigu kalba ir patekes i atsakinga posta sedetu atkises kisenes, bo gi kas nori parasiuko juk turi pinigu.