Tema: Re: Del kaimyno masinos statymo ant zoles
Autorius: ttt
Data: 2009-09-11 15:06:19
Gerai, tarkim sutinku su paniatke kad jei nera parkavimo vietos prie
buto, tada reikia vazineti su viesuoju transportu.
Prie senu daugiabuciu nusipirkti parkavimo vietos praktiskai niekur
negalima, jos nera niekaip suskirstytos, yra bendro naudojimo. Gal gali
tokiu atveju parodyti teises akta pagal kuri butu galima pasiskirstyti
5 parkavimo vietas prie 50 daugiabucio namo. T.y kalbu apie toki istata
kuriuo butu galima nustatyti kuriems 5 butams is 5 butu namo galima
pirkti masina.