Tema: Re: Del kaimyno masinos statymo ant zoles
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-09-09 11:29:27
Šiek tiek mažiau akcento ant "jei man tai trukdytų", ir jau galima būtų tave rinkti į rajono savivaldą. :)
Antraip gaunasi šiek tiek paradoksalu:
- konfliktus stengiesi spręsti pilietišku-kaimynišku būdu (t.y., lokaliai išsikuopti ir apsitvarkyti, o ne bėgti braggintis pas pareigūnus)
- kita vertus, būtinas "betarpiško asmeninio trukdžio" veiksnys naikina tą pilietiškumo apraišką (e.g., jei man neskauda - tai px [kiti])

Sutinku, būna idiotiškų įstatymų ir draudimų, būna. Tačiau draudimą naikinti veją be jokio būtinojo reikalingumo aš nelaikau nei idiotišku, nei nereikalingu.