Tema: Re: Del kaimyno masinos statymo ant zoles
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-09-09 10:24:23
Linai Linai. Agrastus, braškes ir vyšnias auginti būtent tam ir reikia, kad juos svetimi vaikai skabytų :)
"Pasikalbėjimai" su kaimynais yra reliatyvūs kiekvienu skirtingu atveju. Jei protingas - nestatys daugiau kaip 1-2 kartus, na, kai jau visai žopa jam plyšta, ir reikia namo skubėti kašės žiūrėti. Jeigu gi įniko savaitėmis statyti - šnekėjimas nepadeda. Pats esu išbandęs, tai tik užsitrauki įvairių niekšiškų keršto akcijų.
VRM pareigūnas lai pasišneka.
O lyginti suaugusį "vairuotoją" su dešimtmečiu pypliu - tai čia jau gaunasi naglai jį išvadinti nesubrendeliu pienburniu.