Tema: Re: Del kaimyno masinos statymo ant zoles
Autorius: Jonas Sergejenka
Data: 2009-09-11 10:56:11
Tai tau ir aiškina: NĖRA PINIGŲ kišenėje! Nėra nei banknotų, nėra nei monetų, bet vat tuoj tuoj prasideda kašis, ir kaip gi čia taip nesuprantamai galima būtų BE ALAUS sėdėti? Nu neįmanoma, sutinki? Reiškia išeitis pagal jus - eiti vogti ir prašyti nebausti?

Aš pvz, turiu pirštus, ir su jais galėčiau suprogramuoti kokį websaitą, bet NIEKAS NEPRAŠO, t.y., niekas man už tai pinigų neduos. Per tuos suknistus emigrantus sukilusios kainos nesuteikia realių galimybių oficialiai įsidarbinti ir gauti pinigų. Negi taip sunku suprasti?

J.
P.S. Bet užmojai matau neblogi - kaltinti biurokratus, kad neleidžia išnaikinti visų žalių plotų... Džiaukitės, kaimai, kad dar yra tokių biurokratų, nes neužilgo būtų Vilnius ne žalias, o betoninis, kaip kokios Čikagos centras, kur dangaus beveik nesimato, o vienintelis žalias dalykėlis gatvėje - kažkieno skreplys!