Tema: Re: Priverstines butu renovacijos teisiniai aspektai
Autorius: Rivo
Data: 2009-07-30 15:35:36
"T:)" <durniu@laivas.lt> wrote in message
news:h4s0kr$grr$1@trimpas.omnitel.net...
> nu va pradedam sena siferi i naujas cerpes keisti. Kodel negalima keisti
> seno siferio i nauja beasbestini siferi? Pradedi lyginti skirtingus
> dalykus. Cerpem reikes ir stogo grebstus keisti, nes netiks nuo siferio.
> mano argumenati: darbai inidividualiam barngesni gaunasi del stogo ir
> pamatu renovacijos. Langu keitimas turetu santykinai tiek pat. (tiek bute
> tiek name po langa kambaryje).

langu buna ir ne po vieną kampiniame kambaryje, durys irgi kliuna vienai
šeimai o ne laiptinei.

> [...]
> duagiabutyje losiama kad kai kurios sienos bendros (ne lauko). Bet
> skirtumas turetu buti mazas (jei is vis bus), nes daugiabucio siltinimo
> darbai ir medziagos gali buti brangesni (pagrinde del ausktingumo ir
> visokiu priesgaisriniu ir pan reikalavimu). Inzinieriniu tinklu renovacija
> neturetu irgi zenkliai skirtis. Radijatoriai, ivadai i vonia, virtuve turi
> visur. Individualiame isvengi magistralinio tinklo (tarp butu), taupai ant
> medziagu (didesnio diametro vamzdziai ir armatura brangesne). Katilines
> renovacija - velgi galingesni irnegimai zymiai brangesni.

vienas boileris+pečius šeimai ir vienas boileris namui (tegul ir trigubai
brangesnis),

>Aisku masto ekonomija yra, bet klausimas kokios dydzio. Juolab, kad
>inidividaulus daznai investuoja i laternatyvius (zalius) energijos
>saltinius,

niu jo... geoterminis šildymas gali kainuot daugiau, nei visa buto
renovacijos dalis...

 >daugiabuciai to pacio cventralinio sildymo renovivimas, kur taupymas
isesmes galimas tik sunaudojant maziau energijos (o tai daugiau nuelemia ne
katilines renovacija, o pastato energetiniu nuostoliu mazinimas)