Tema: Re: Priverstines butu renovacijos teisiniai aspektai
Autorius: lengvai
Data: 2009-07-27 19:00:14
apšiltinimas papuola po Statinio rekonstravimo sąvoka. įrodyti tai, kad
ta rekonstrukcija yra 'privaloma', tai statinio ekspertizėje (statybos
įstatymo 35 str., Statinio ekspertizė – esamo ar statomo statinio
techninės būklės įvertinimas turint tikslą nustatyti, ar statinys
atitinka šio Įstatymo 4 straipsnio 1 dalyje nurodytus esminius statinio
reikalavimus) turi būti tai pažymėta. O jei ekspertizėj jau bus
pažymėta, kad rekonstrukcija yra privaloma, vėlgi pasikartosiu, balsų
daugumos ar bendrijos sprendimo nereikia tam, kad pradėtų statybas.
Taigi aš nifiga nesuprantu :)