Tema: Re: Priverstines butu renovacijos teisiniai aspektai
Autorius: ttt
Data: 2009-07-28 09:15:20
4.82 straipsnis. Butų ir kitų patalpų savininkų bendrosios dalinės
nuosavybės teisė

3. Butų ir kitų patalpų savininkai privalo proporcingai savo daliai
apmokėti išlaidas namui išlaikyti ir issaugoti, mokėti mokesčius,
rinkliavas ir kitas įmokas, taip pat reguliariai daryti atskaitymus
kaupti lėšas, kurios bus skiriamos namui atnaujinti.

Ir dar ta dalis, kuri buvo jau papostinta. Dabar dar reikia ziureti kas
yra namo issaugojimas. Jei laiptines langai isduze, ir siluminis mazgas
jau mirstantis, juos turbut privaloma atstatyti, kaip ir visu vamzdziu
keitimas ar laiptines dazymas. Lieka namo siltinimas, kuri sunkiausia
pagristi prie namo issaugojimo, nes siltinimo anksciau nebuvo.

Is kitos puses kazka anksciau snekejo per TV (rubikonas ir kazkokie
valdininkai su kuriais jie sutaria) kad pakeis STR'us, kuriuose
renovacija bus galima priskirti prie butinu islaidu. Gal kazkokia
ekspertize reikes daryti, kuri pasako kad namas jau kiauras, fasadas
suskilinejes ir tuo remiantis norint sulaikyti dregme ir tolesni sienu
irima, siltinima jau galima priskirti prie namo issaugojimo. Bet cia
tik pamastymai.

Linas Petkevičius submitted this idea :