Tema: Re: Priverstines butu renovacijos teisiniai aspektai
Autorius: lengvai
Data: 2009-07-27 18:01:17
hren žino, va žiūriu dėl įdomumo,

4.83 straipsnis. Butų ir kitų patalpų savininkų teisės ir pareigos
naudojantis bendrąja daline nuosavybe

4. Buto ir kitų patalpų savininkas (naudotojas) neprivalo apmokėti išlaidų,
dėl kurių jis nėra davęs sutikimo ir kurios nesusijusios su įstatymų ir kitų
teisės aktų nustatytais privalomaisiais statinių naudojimo ir priežiūros
reikalavimais arba [...].

Jei renovacijos klausimas sprendžiamas balsų dauguma arba bendrijos
sprendimu, tai nieko čia privalomo nematau. Jei būtų privaloma, niekas ir
nespręstų balsuodami.

Vat įdomiau čia

Juozas Antanaitis, Respublikinių būsto valdymo ir priežiūros rūmų
prezidentas:

"Jei nenori paklusti valstybės įstatymams, rinkis kitą šalį, kur galima
nepaisyti Lietuvos įstatymų."

tai kam bus skiriama nuobauda pagal ATPK 207 str., gerb. Antanaičiui ar
Kauno dienai? :)