Tema: Re: Priverstines butu renovacijos teisiniai aspektai
Autorius: Rokas
Data: 2009-07-27 11:09:27
Ne ish buko uzsispyrimo pencininkai nenori moketi - litu jie neturi. Va su
jaunimu tai dazniausiai buna, kad ishsikalineja - "ar mokesiu, ar ne -
vistiek renovuosit - tai kam ir moket?" Man taip panashiai vienas kaimynas
buvo ishdestes, kai pasiuliau mestis ant stogo remonto. Cia va ir yra
bendrijos minusas, kad jei vienas nenori permainu, uz jy turi moketi visi.
Vat jeigu tas "priverstinis" remtusi daugumos namo gyventoju norais, bet
jiems uz tai atsakyti nereiketu, o pinigus ish "uzsispyreliu" ishjieshkotu
valstybe.