Tema: Re: Priverstines butu renovacijos teisiniai aspektai
Autorius: kori
Data: 2009-07-26 21:39:15
taigi jau buvo kalbėta apie kai kuriuos antakalnio daugiabučius, kad jų neapsimoka ir neverta renovuot, o reik griaut, gyventojams išdalint butus ir kažką kito statyt... taigi visi rėkė "mano būsto ir nuosavybės neliečiamybė", o kai sugrius rėks "kur buvo valstybė ir kaip čia mano būstas ir nuosavybė"... daugiau mažiau apie tai kalbu :)