Tema: Re: Priverstines butu renovacijos teisiniai aspektai
Autorius: ttt
Data: 2009-07-28 12:02:58
Cia tik pamastymai, nes man mazai tiketina kad sitaip stumiama ta
renovacija ir kad tam nebuvo pasiruosta. Jei nera jokios istatymu
bazes, tai ilgainiui tas vistiek isaiskes ir prades nemoketi netgi tie
kurie gali moketi.
Jei niekas nesutiks, tai nebus kam renovuoti tos chrusciovkes :). Bet
jei atsiras dalis gyventoju kurie nenores kad "ju fasadas ir namo
konstrukcijos suirtu" tai nenorintys tures taikytis prie norinciu.
O kaip galima parduoti buta, kuris yra skolingas bendrijai? Ar notarai
tvirtina pardavimo sandorius be pirmininko paraso, kad butas
neskolingas?

lengvai presented the following explanation :