Tema: Re: Priverstines butu renovacijos teisiniai aspektai
Autorius: ttt
Data: 2009-07-30 10:12:25
o namo pastatymas naujai ir renovavimas tavo nuomone tas pats?

Jei daugiabutis susidevejo, ji taip pat reikia griauti o ne statyti
nauja. Bet jei i tema, renovavimas mano nuomone yra tik namo kosmetika,
tarkim leidzianti sutaupyti energetiniu resursu valstybes mastu, kurie
isnaudojami ypatingai neefektyviai daugiabuciuose.
Bobute viena gyvendama name ir taip taupo, nes turi galimybe sildyma
reguliuoti, kurenti malkom ir tt. Tik va beda - daugiabutyje tokia pati
bobute negali pataupyti. Tai kam reikia paramos turint galvoje
energetiniu resursu sutaupyma?

Kad butu aiskiau gal galima pasakyti taip: daugiaubutyje gyvenanti
bobute po valdiskos renovacijos pinigu valstybei sutaupys ir gyvens
taip pat siltai kaip ir ansciau. Name gyvenanti bobute pinigu valstybei
nesutaupys, bet po renovacijos ji gyvens silciau negu anksciau. Nuo
kada valstybe apmoka patogumus?

Rivo formulated on ketvirtadienis :