Tema: Re: Priverstines butu renovacijos teisiniai aspektai
Autorius: Blynas
Data: 2009-07-30 13:56:17
Na jau, na jau... Tikrai netikiu. Imkim daugiabutį namą su 70 butų. Sąmata gaunasi apie 2 mln. lt, iš kurių valstybė dengs max kokius 1 mln. 1 000 000 / 70 = 14 285 Lt butui. Vargus bau ar namą apšiltinsi, pakeisi vamzdynus ir šildymo mazgą už 30 000 Lt... O jei pridėsime finansavimo administravimo kaštus, tai gausis gerokai daugiau.