Tema: Re: Priverstines butu renovacijos teisiniai aspektai
Autorius: T:\)
Data: 2009-07-30 14:36:59
nu va pradedam sena siferi i naujas cerpes keisti. Kodel negalima keisti seno siferio i nauja beasbestini siferi? Pradedi lyginti skirtingus dalykus. Cerpem reikes ir stogo grebstus keisti, nes netiks nuo siferio.
mano argumenati: darbai inidividualiam barngesni gaunasi del stogo ir pamatu renovacijos. Langu keitimas turetu santykinai tiek pat. (tiek bute tiek name po langa kambaryje). Lauko sienu siltinimas inidividulaime siek tiek brangesnis del to kad duagiabutyje losiama kad kai kurios sienos bendros (ne lauko). Bet skirtumas turetu buti mazas (jei is vis bus), nes daugiabucio siltinimo darbai ir medziagos gali buti brangesni (pagrinde del ausktingumo ir visokiu priesgaisriniu ir pan reikalavimu). Inzinieriniu tinklu renovacija neturetu irgi zenkliai skirtis. Radijatoriai, ivadai i vonia, virtuve turi visur. Individualiame isvengi magistralinio tinklo (tarp butu), taupai ant medziagu (didesnio diametro vamzdziai ir armatura brangesne). Katilines renovacija - velgi galingesni irnegimai zymiai brangesni. Aisku masto ekonomija yra, bet klausimas kokios dydzio. Juolab, kad inidividaulus daznai investuoja i laternatyvius (zalius) energijos saltinius, daugiabuciai to pacio cventralinio sildymo renovivimas, kur taupymas isesmes galimas tik sunaudojant maziau energijos (o tai daugiau nuelemia ne katilines renovacija, o pastato energetiniu nuostoliu mazinimas)
Inidividualus sutaupyti gali rinkdamiesi is daugiau rangovu, kai daugiabucius renovuoti gali tik stambesnes statybines organizacijos. Pasizurek i valstybinius uzsakymus kokie milijinai vaisko. Duok tuos pacius milijonus privaciam zmogui bevek dvigubai darbu daugiau sugebes padaryti :) Nesakau, kad su daugiabuciais taip yra, bet manau, kad inidividualus gaves ta 10 klt paramos sugebes ja efejtyviau panaudoti.
Beje, nesakau, kad reikia tiek pat paramos ksirti ir individualiam bustui, gali jam buti ir skiraima mazesnis procentas ar suma. Bet dabar jie yra visai ignoruojami.

T:)

"ttt" <dt@ttt.l> wrote in message news:h4rvds$erp$1@trimpas.omnitel.net...
> Ivertink vien kiek kainuoja nuosavo namo stogo renovavimas: pvz seno
> siferio pakeitimas naujom cerpem. Ir uz visa tai moka vienas zmogus.
>

> T:) pretended :

>>> apšiltinimas (bent tuščią oro tarpą užpildyt), langų pakeitimas, durys,