Tema: Re: Vyriausybe pritare supaprastintai ATPK baudu skyrimo tvarkai
Autorius: Cube
Data: 2009-07-05 14:28:22
Linas Petkevičius wrote:
> Imkim krastutini atveji. Ateina pas mane pisulka apie 06/20 padaryta
> pazeidima, o ash į policija pristatau notaro patvirtinta rasta

Va butent - jei toks dalykas tiktu, tai ir rasytu, kad pristatyti notaro
patvirtinta rasta, kad tuo metu tas asmuo valde automobili. Bet cia
policijai dar reiktu dirbti - o jeigu prasides rastai su "tikrais" Don
Pedrais gyvenanciais kazin kur. Todel ir nuejo lengviausiu keliu - tu
turi irodyti, kad tas asmuo vairavo automobili ir viskas, o kaip - tavo
problemos.

> Idomu, kodel neinama paprastesniu keliu, nes ju tikrai yra ?

Is esmes tu cia siulai tiesiog atsakomybe uz pazeidima perkelti ant
savininko peciu ir be jokiu tikrojo pazeidejo paiesku. Imanomas
varijantas, bet cia dar reiktu labai viska pasverti. Nes kai kurias
imones gali labai lengvai nuvaryti i bankrota, atsirasti labai
neproporcingu baudu uz menka pazeidima ir t.t.

As sakyciau, iseitis tiesiog policijai dirbti, o ne bandyti perkelti
savo funkcijas ant zmoniu peciu. Ir tam net jokiu istatymu pakeitimu
nereikia. Pirmiausia fotografuoti taip, kad matytusi zmogaus veidas.
tada kviesti savininka ir duoti atpazinti. O "neatpazinusiems" kelti
baudziamasias bylas kaip uz melagingus parodymus. Nes, kaip taisykle,
tai tikrai bus kazkas is artimuju ar draugu rato ir irodyti nebus sunku.
Is pradziu darbo policijai bus daug, taciau jei atsiras precedentas, tai
niekas nebedris naglai "neatpazinti".