Tema: Re: Vyriausybe pritare supaprastintai ATPK baudu skyrimo tvarkai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-04 19:25:28
Tai ir reikalavimas pateikti irodymus apie tai, kas vairavo automobili
nelygus reikalavimu ta asmeni atvesdinti.

Lombardo atveju griezciau - butinai turi pateikti dokumentus apie prekiu
isigijima. Variantas, kad ateis asmuo ir pasakys, kad prekes jo - nevez ir
lombardas gaus bauda. Net jei prekes nevogtos. Greicio virsijimo atveju -
palengvinimas. Gali pateikti irodymus arba gali ateiti pats asmuo, kuris
padare pazeidima. Jei lombardas nepateiks dokumentu, kas jam atnese vogt
auksa - gaus bauda ne uz vagyste, o uz apskaitos pazeidimus, nebent jau
organai irodys, kad jis zinojo, jog prekiauja vogtais daiktais. Greicio
virsijimo atzvilgiu, savininkas irgi gaus bauda ne uz greicio virsijima, o
uz tai, kad nesuteike info. Problema tame, kad pas lombarda atejus
tikrintojui ir  paklausus - iš kur pas jus šita paauksuota pizdilushka, jų
atstovas ištraukia konkrečiai istatymo tvarka nustatyta dokumenta ir
reikalas baigtas. Jau teisesaugos reikalas irodineti - teisingas tai
dokumentas ar padirbtas, gudrauja lombardininkas ar ne. O automobilio atveju
nei šudas,nei šokoladas - tvarkos ka pacientas pateikti turi nera, o
prievole jau uzdeta. T'sakant nueik nezinau kur, atnesk nezinau ka.  Imho
blogiukui tai labiau pliusas nei minusas. Kaip ir rasiau - man visiskai
nesunku pristatyti irodymus, kad vairavo asmuo X, kuriu teisinguma paneigti
tik teorines galimybes. O tokioj situacijoj, kai savininkas pateiks
irodymus, taciau valdiska istaiga nesugebes irodyti ju kreivumo, savininkas
tikrai neturetu buti baudziamas. Cia tiek, kike supratau ish pres releas'o,
nes projekto dar nepavyko rasti.