Tema: Re: Vyriausybe pritare supaprastintai ATPK baudu skyrimo tvarkai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-04 20:06:26
> Pateiksi kazka, ko policijai neuzteks - kaltas tu, nes tavo pateikti
> dokumentai kaltes neirode. Kaltininkas uzgincys tavo dokumentu tikruma
> teisme - kaltas tu.

Del pirmo varianto - aisku galima gincytis. IMHO kadangi nenurodyta koki
dokumenta pateikti, jau jusu problemos, kad jums neuztenka. Del antro, kaip
ir teisingai - uz filkina gramota - per nagus.

> pareigos vesti apskaita. Todel, kaip jaus sakiau, is pirmo zvilgsnio cia
> atrodo paprasta, bet jei ziureti placiau, i visas galimas tokio principo
> pasekmes, tai iki didziausiu absurdu galima prieti.

IMHO neprieis, nes neveiks, bent jau aprashyta forma. Labai jau kreivai
ideta tai I visa sistema. Mintis bent jau pagal mane gera - davei piderasui
(nesvarbu, į šikną ar automobilį), tai ir atsakai kaip už pederastija. Nu
bet ziuresim. Su policininko glazomieru nustatomos lonzeronu deformacijos
jau iteisintos (lygtai nuo 07/01 ?). Vat tas man jau idomiau - turiu
pamatyt,kaip tai veikia.