Tema: Re: Vyriausybe pritare supaprastintai ATPK baudu skyrimo tvarkai
Autorius: NASA
Data: 2009-07-01 17:35:02
As tau kitaip atsakysiu. Psichologijoje yra toks terminas "koja tarpduryje". Is pradziu paminamas principas del kazko nezymaus, bet toliau su zenkliai mazesniu pasipriesinimu daromi dydieji sprendimai.

Vietoje to, kad darytu tokius sprendimus, kurie patogintu jiems patiems gyvenima, tegul efektyvina savo darbo metodus, o ne perka simtamilijonines fotiku sistemas, sesiasdesimilijonines 16kbps duomenu rysio sistemas ir panasiai.
Pries gal septynis metus lietuvos draudikai "sumete" Policijos departamentui berods 4 mln. litu, kad sie sukurtu elektronine eismo ivykiu bylu valdymo sistema (anksciau jei pamenate tekdavo patiems lapukus tarp draudimo ir EPT nesioti). Tai Policijos dep. dundukai uz tuos 4 mln. prisipirko super brangiu desktopu.