Tema: Re: Vyriausybe pritare supaprastintai ATPK baudu skyrimo tvarkai
Autorius: Kantega
Data: 2009-07-04 03:27:28
> plet plet..
va būtent...

> atsiprasau, bet sitos diskusijos visos vertos demesio tik tada jei:
plet plet... trūksta žodžių...

> virsiji greiti - PAZEIDI KET
kas konkrečiai viršija greitį? kaip su įrodymais?

> nezinai kas tavo auto vairavo - NEPRIZIURI AUTO
žinau. Jei tai aš, tai neprivalau duoti prieš save parodymų. Jei kitas - jis irgi turi teisę gintis, o tuo labiau negali būti apkaltintas be įrodymų - nei privačių asmenų, nei pareigūnų...

Problema yra greičiau mumčik-teisėtvarkos palaikymas visuomenėje. Iš serijos "visi mes žinom kas čia kaltas"... "ant laužo jį/ją"....