Tema: Re: Vyriausybe pritare supaprastintai ATPK baudu skyrimo tvarkai
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2009-07-04 21:15:21

> Kaip tai neveiks - labai netgi veiks, nes teisiskai cia viskas labai aisku
> ir parasta. Ta formuluote reiskia, kad tu turi pareiga irodyti kalte.

Kur galima pamatyti tas formuluotes ? Nes kol nepamatysiu tiksliu - netikiu.
Imkim krastutini atveji. Ateina pas mane pisulka apie 06/20 padaryta
pazeidima, o ash į policija pristatau notaro patvirtinta rasta, kuriame "Aš,
Maiklas Džeksonas, patvirtinu, kad 06/20, budamas LT inkognito, skolinausi
iš piliečio L.P. automobili ir juo visa dena pats vazinejausi". Tipo man
irgi bauda ? Ar man ji atsikast reikes ir atvesdint ? O jei ta rasta
pasirasys Don Pedro, kuris dar gyvas ir kazkur savo Dievu miesto lusnynuose
lindi ? Kazkaip man cia nesirisha.

>O kad mintis gera, cia jau kitas klausimas - mintis gera, bet vykdoma
>blogomis priemonemis.

Idomi diskusija pas mus, nes del esminio punkto panasu, kad sutariam 100%.

Idomu, kodel neinama paprastesniu keliu, nes ju tikrai yra ? Bent jau ish
savo operos, tai sprendima elementaru matau. Virsytas greitis - laiskas
savininkui su nurodyta suma. Suma, tai ne bauda, o kiek tau pabrangs kitu
metu draudimas. Nes tavo automobilis - padidintos rizikos saltinis kvadratu.
O pazeidejo paieskos, tai jau visai kitas reikalas ir savininko į tai
nepainioti. Savininko pagalba šiame reikale galėtų būti pripažinta kaip
lengvinanti aplinkybė ir vietoj draudimo pabrangimo X, būtų taikomas
mazesnis koeficientas.  Su draudimo polisu būtų galima išduoti knygutę. Joje
kelios grafos - vardas, pavarde, vairuotojo pazymejimo numeris, karuti
gavau, karuti grazinau. Pildo - vairuotojas savo ranka. Tai nebutu
privaloma, bet teisingai pastacius reikala, IMHO veiktu ir zmones naudotusi.