Tema: Re: Swed bankas
Autorius: Tomas
Data: 2018-10-17 14:21:02
blablabla. nesupratai esmes.

"tranzoo"  parašė naujienų news:pq5kum$j3d$1@trimpas.omnitel.net...

taip. chicken. ir visai visai net gay.

pas mane 4 skirtingi bankai, ir man pakanka aiskinimosi ir be grynu...
jau neskaitant, kad belguose nelabai kas zino apie 'plastic money' tai,
zinok, yra paprasciau nurasyt i 'personal expenses' pinigus pasiemus is
bankomato is asmenines saskaitos ir isikeitus valiuta oro uoste... 50
eur per men praeina, bet uz 70 jau 'atsiranda klausimu'... tai gal
pabusiu lame for fucks sake.