Tema: Re: Swed bankas
Autorius: svyt
Data: 2018-10-13 23:31:25
Reiks pasidomet, man atrodo sutarty taip irasyta, kompu
 nesinaudoju, o telefono programoj nepastebejau tokiu opciju.
kiek
 pamenu tik su generatoriumi leido didesnes sumas pervedinet,
 prisijungus e parasu limitas liko.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/