Tema: Re: Swed bankas
Autorius: ostapas
Data: 2018-10-13 11:34:55
tik nepamiršk loginą ir slaptažodį užrašyt ant kitos kortelės pusės.

"andzeja"  wrote in message news:ppqs90$6tf$1@trimpas.omnitel.net...

Man kaip tik su kodu kortele buvo viskas ok, jokios pisnios, guli sau
piniginei ir valgyt nepraso. O vat su visais parasais ir protingom id yra
pisnios, turiu gyvenime kuom uzsiimti ir be buvimo naujovisku. Uzknisa, kai
pradeda rupintis per dideliu mano saugumu be mano prasymo ir apriboja mano
galimybes be prasymo...
--

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/