Tema: Re: Swed bankas
Autorius: Bronco
Data: 2018-10-15 03:52:07
On 2018-10-14 17:06, Lapinas wrote:
> Žiek. Kad tavo patirtis su m.parašu yra neigiama, tai nereiškia kad taip
> yra visiems.
> Turiu m.parašą. Veikia. Dabar jau ne tik su IE. Beje, veikia
> nepriekaištingai.

Tikrai man norėjai replajint? Nes aš kaip tik ir agitavau už m.parašą, o
paskui su juo aktyvuoti sau papildomai dar ir SmartId.

> Taigi, jei Ostapas turi modernią ATK, tai tegu naudoja e.parašą.

Nežinau kokią jis turi, bet pvz. aš turiu visiškai naują, prieš mėnesį
pasiimtą ATK, bet sunkiai įsivaizduoju, kur aš ją turėčiau sukišti, kai
man reikia operatyviai pasitikrinti sąskaitą ar pervesti pinigus būnant
ne namie ir tiesiai iš mobilniko.

Tektų tampytis notebuką ir gal net su papildomu smart kortelių
skaitytuvu. Plius ten pastoviai nutinka marazmai su visokių sertifikatų,
softų ir kitokiais atnaujinimais. Na ir su e.parašu daug dirbant
susiduriama su gerokai didesniais laikino neveikimo ir visokių klaidų
kiekiais, nei tai gali nutikti su m.parašu ir SmartId.

Taip, e.parašas irgi veikia ir savo funkciją atlieka, bet patogumo
prasme tai nesulyginama su m.parašo ir SmartId komplektu telefone.
Praktiškai, net nėra apie ką čia diskutuoti. Pakanka pamėginti vieną
kartą ir jau prie e.parašo grįžti noro neliks.

E.parašas dar turi prasmę visokiose DVS sistemose ir pan., kur sėdi
tvarkingai prie darbo kompo koks valdininkas ar buhalteris ir
pasirašinėja raštus į kairę ir į dešinę. Tada taip, tokiam konvejeriui
iš stacionarios darbo vietos bus patogiau e.parašas, bet tai vienintelis
scenarijus, kad jis yra patogiausias.